fredag, mai 4

På plass i huset..

Da er jeg tilbake etter en lang pause, det ble litt mye på en gang her så pausen ble litt lengre enn jeg hadde tenkt, men nå begynner vi så vidt å komme i orden her i huset, iallefall i litt av huset;) Her kommer noen bilder fra de rommene der vi er kommet mest i orden, selv om gardiner ikke er sydd opp, møbler er litt midlertidig plassert, en list mangler her og der etc, etc..  
Inngangsdør, der omramming og tak skal males om ikke så lenge;)
The entryway: framing and roof in the porch is still to be painted white:)
Sollys i stuen
Sunshine in the livingroom
Litt fra stuen, men fortsatt midlertidig møblert her
The livingroom, temporarily decorated..
Trapp: her ser vi ned fra loft til hovedetasje
Stairway, looking down from the attic
Her ser vi inn på kjøkkenet fra hallen
Looking into the kitchen
..og her er  kjøkkenet
 the kicthen
Fra hallen, trappen går opp til loftet
The hallway, the stairs leads to the attic
Her ser vi inn på vaskerommet
Looking into the laundry
Her er garderoben vi går gjennom for å komme inn på soverommet
The walk in closet for the main bedroom
..og her er soverommet, med gardiner som må sys opp, og vi skal lage en sengegavl etc..
From the bedroom, we will make a headbooard of some kind, the curtains need to be adjusted, some more decoerating need sto be done etc..Jeg skal få svart dere som har skrevet mail nå også, ligger veldig etter der også desverre..
Ønsker dere som er innom idag en riktig fin, og forhåpentligvis en vårlig helg :)
Photos: Camilla At Home

22 kommentarer:

Livy sa...

Helt nyyyyydelig!!! Et fantastisk hus dere har bygd!

Ønsker deg en herlig fredag! Klem fra Livy

Skåleviketoppen sa...

Hei :) Kjekt å sjå at du er tilbakers. Gleder meg til å sjå fleire bilder etterhvert. Kos dåke i da nya huset .

Anonym sa...

Hei, kan du fortelle litt om møbelen i hallen? Jeg ser at den er fra Pottery Barn, men jeg lurer på om du har fått laget den i Norge??Flott et du er tilbake!

Sivs hus sa...

Hei, WOW så supert rom for rom - her var det inspirasjon å hente! Fin fredag! klem Siv:-)

Furulunden sa...

Kjempefint altså:)

Ann sa...

Så härligt att du är tillbaka. Har saknat dig! Underbart att ni nu flyttat in och det ser så fint ut! Ser fram mot fler bilder och kanske kommer det information om vilken färg väggen i vardagsrummet har?? ;-). Trevlig helg!
Ann

Made in heaven sa...

Sååååå vakkert!!! Heldige deg som bor i et så nydelig hjem. Gratulerer, må være en fantastisk følelse å komme seg i hus:) Gleder meg til å se mer, elsker stilen din!
Klem

Made in heaven sa...

Sååååå vakkert!!! Heldige deg som bor i et så nydelig hjem. Gratulerer, må være en fantastisk følelse å komme seg i hus:) Gleder meg til å se mer, elsker stilen din!
Klem

Anonym sa...

Har nettopp oppdaget bloggen din, herlig kontrast til all shabby chic man ser overalt :) gleder meg til flere bilder av et fantastisk vakkert hus! Hilsen fra Charlotte :)

Anitas Interiør verden sa...

Gratulerer massse med et flott hus, så koselig dere har fått det. Det tar jo ofte litt tid å komme på plass og finne ut hvordan man vil ha det,men synes dere har vært kjempe flinke.
Ønsker deg en god helg og kos dere masse i det nye huset

Klem Anita

Simones Country Home sa...

Heyyy så utrolig fint da, så godt å endelig ha kommet inn da. Må være deilig. :o)))

Så fint dekorert også.

Ha en super helg.

Klem Simone :o)

diana sa...

Hej Camille

Du har skabt et meget smukt hjem de må være dejligt nu når det alt er kommet på plads, tillykke !!

Forsæt god weekend !

Kram Diana

Anonym sa...

Hei. Så utrolig lekkert hus!! Kan jeg spørre hva fargen på veggene på vasketommet heter? Og leverandør..
Mvh Katrine

elisabeth sa...

Jeg elsker trappen :D Søylene og fargen. JEG VIL HA LIk;)

Heidi sa...

Så herlig at du er tilbake og på plass i nytt hus. Gleder meg til å se mer. God helg. Heidi

http://www.lykkelig-interior.blogspot.com/

HermineH sa...

Endelig var du tilbake! Jeg har virkelig savnet bloggingen din og muligheten det har gitt for å kikke inn i din verden. Du er en sann inspirasjon - før du fikk det altfor travelt med å flytte inn sendte jeg deg et spørsmål vedrørende bl.annet mulighet for import at dører og kjøkken - hadde blitt glad om du en vakker dag i solen hadde anledning til å svare. Det var virkelig fint å få se huset innflyttet, selv om jeg forstår at du ikke var helt i mål overalt, det ser helt strålende ut. Dere har bygget et drømmehus!

Anonym sa...

For et drømmehus - både den klassiske og solide kvaliteten, og så nydelig og helhetlig gjennomført.
Er veldig glad i New-England-stilen, og har bl.a. falt helt for gulvet deres, jeg kunne ha flyttet rett inn i dette huset :)
Gratulerer med vel gjennomført :)
Lise

Ness Lockyer sa...

Oh Camilla it is wonderful. What a stunning home you have. You must be thrilled with how it has turned out.
Ness xx
Marley & Lockyer

KNOCK ON WOOD sa...

Utrolig flott!! Du har jo bare rett og slett bygget drømmehuset!
Med alle gode ønsker om trivsel til dere. :)

Anette Willemine sa...

Så lekkert det har blitt!! Du verden, det var stor forskjell fra sist jeg var innom her. :o) Nydelige farvetoner, delikat. :o)


AW

My Secret Rooms sa...

Fantastic that you're back, I've missed you!!! The house looks incredibly beautiful and I really love it. It's a dream house!!!! Congrats!

Anonym sa...

Hej Camilla! Så super fint hus ni har! Vi håller på att bygga ett liknande och jag har en fråga jag hoppas du kan hjälpa mig med. Vad har ni för mått på era fönster i kök och tvättstuga? Precis sådana vill jag ha! :)
Stort tack på förhand.
Kram Jenny i Sverige