søndag, februar 12

En tur innom huset..

Trappen opp til loftet, og dør inn til stue på venstre side her
Hallen i 2.etg.: her er det lyst og åpent, med glassdører inn til stue og dører ut til veranda
På vei opp til loftet..
..det ene soverommet på loftet
Her kommer vi ned fra loft og ned i hallen i 2.etg, her er det dører ut til veranda

Slik ser det ut i stuen nå, litt lister og peis mangler..
Her ser en opp fra trapp i 1.etg og inn i hallen i 2.etg
Glassdører inn til stuen er på plass
Her er vi kommet opp på loftet, her har vi en del takvinduer for å få lys inn
Her kommer en liten oppdatering fra huset, det mangler litt lister her og der, og rekkverk på trapp fra 1. etg til 2.etg mangler ennå. Kjøkken skal monteres ferdig, vegger under trapper mm, men her er iallefall litt av det som er ferdig i huset. Det er kanskje ikke så godt å se utfra bildene men vi har valgt et par ulike nyanser av lyse grå farger på veggene, + noen rom med en helt lys "creme"-farge. Det skjer nok en god del mer i løpet av neste uke, så jeg skal prøve å oppdatere litt bedre enn jeg har gjort til nå;) Da må du ha en fortsatt fin kveld:)

33 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Såå flott det blir !! Og den nydelige trappa da...Nydelig hus som jeg gleder meg til å se mer av :)

Klem,Kari

Kristine sa...

For noen fantastiske gulv! Helt forelsket! Resten ser heller ikke så aller verst ut. Blir nok supert å flytte inn i.

Aratorps Lena sa...

Du kommer att ha Norges flottaste hus när du är färdig! Väldigt, väldigt fint!

Ha en fin vecka!

/Lena

Hanna sa...

Jätte fint.Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Drika sa...

Linda casa!

Linn sa...

Hej!
Ser så fint ut. Måste kännas spännande att få flytt in. Färgerna på väggarna är lugna och fina. Det är så svårt med färger men ni har verkligen lyckats. Har du möjligtvis färgnummer?
Ha en fin uke.

Hälsningar från Linn

Made in heaven sa...

Det er jo bare vakkert!! Du har god smak, gleder meg til å se mer.

Anonym sa...

Hei. En anonym leser uten blogg. Så utrolig fint huset ditt blir!

MissMette sa...

Fantastisk lekkert!!! Love It... Herlig gulv, kan jeg spørre hva det heter? - og jeg elsker alle de vinduene dine, masse lys inn - herlig... En drøm å titte inn hos deg ღ Ønsker deg en kjempefin uke som kommer, stor klem fra Mette

HermineH sa...

Tusen takk for nok en titt i ditt nydelige hus. Jeg vil tro dere gleder dere helt villt til å flytte inn:-) Jeg så i forrige innlegg at man kunne spørre deg om bl.annet import fra kina på mail, og det skulle jeg gjerne ha gjort, men jeg finner ikke noe måte å få sendt deg mail på! Jeg elsker dørene dine - de er bare vakre. Hvor har du kjøpt de - eller hvem er leverandøren?


Jeg regner med at vi får se huset ditt, ferdig innbodd, i et interiørmagasin om ikke lenge. Magasinene burde stå i kø for å få vise frem noe så vakkert og gjennomført!

Håper å høre fra deg snart vedrørende hvordan jeg kan kontakte deg med mine spørsmål:-)

Anonym sa...

Hei Camilla!!
Så gøy å se at dere har kommet så langt. Får en kjempe følelse av Somethings gotta give her! Det er mitt absolutt favoritt hus(som så mange andres). Gleder meg til neste oppdatering! Hadde vært veldig fint med nærmere info om grå fargen på veggene. Ser veldig fin ut, og jeg sliter med å finne den rette nyansen her hjemme.På forhånd takk:)
Heidi

Nora sa...

Looks fantastics! <3 <3

Mrs Lollipop sa...

ooo vad fint! love it! har svurit på att aldrig bygga nytt igen, men nu kliar det i fingrarna =)
superfint!
måste bara vinna stora miljonvinsten först!

sabrymagic sa...

Hei kjære .....
Jeg følger deg alltid, selv om ingen kommentar, som et spørsmål om språk :)))))
Men jeg vil gjøre deg mine komplimenter for din vakre huset .....
Dine boliger er vakre, og jeg drømmer: D
Her i Italia er annerledes!
Godt arbeid og god uke!
En klem fra Italia
Sabry!

Anonym sa...

Så utrolig nydelig det blir! Kjempe spennende å følge med :)

Lise sa...

Drømmehjemmet er i ferd med å ta form! Så flott det blir!
klem fra Lise

HermineH sa...

Klarer ikke å se meg mett på huset ditt og alle detaljene - koser meg nesten hver dag med et glimt eller tre fra din blogg. Nå er det dørene dine som fanger min oppmerksomhet, de er så vakre. Jeg kontaktet noen jeg kjenner som er gode på dører og de sa når jeg viste bildet at dørene var enten veldig gamle eller utenlandske. Hvordan i allverden kan jeg få tak i de samme? Har tidligere skrevet en kommentar om at det er vanskelig å kontakte deg på mail, tror jeg.... ta gjerne kontakt med meg på mail: ehhe-1@hotmail.com:-)

Marit sa...

Hei. Skal snart i gang med å bygge hus selv og henter masse inspirasjon her. Lurte bare på hva slags trapp dere har. Den var kjempefin.
Nordlandshilsen fra Marit :-)

Anonym sa...

Hej Camilla! Huset ser helt fantastiskt ut! Det syns att ni bygger med kvalitet och enorm omtanke om detaljerna. Vilken otroligt vacker trappa - det är inte ofta man ser en så fin trappa i ett nytt hus! Det är väldigt nära nu! Lycka till även i slutfasen. Kram Anna/ I väntan på Alfred

Camilla at home sa...

Heisann og tusen takk for alle koselige og fine kommentarer:-)

Litt svar på spørsmål:
Hermine H: Tusen takk for veldig koselig kommentar og beklager seint svar her. Ta gjerne kontakt på camillaarhome@gmail.com, så kan jeg gi deg litt mer info om dører, dørene er også importert, akkurat som kjøkkenet og trapper.

Marit:
Tusen takk for hyggelig hilsen:) Ta gjerne kontakt for info på mailen min, trapper har vi importert fra Kina.

MissMette: Takk så mye for veldig koselig kommentar:) Gulvet finner du her: www.villagulv.no. Det er eikegulv/plank og er beiset og lakket.

Til dere som spurte etter farger: jeg har ikke fargekode her, men skal sjekke opp i det og få det med enten her eller innlegg:)

Camilla at home sa...

E-Mail adresse for mer info om du skulle ønske er : camillaathome@gmail.com

inredningsvis.se sa...

I really like your blog:) Great pics and som much inspration...I wish you a lovely week
LOVE Maria at inredningsvis.se
(Sweden)

Mona sa...

Du har skapt et fantastisk hjem Camilla, dette kan du virkelig være stolt av! Så utrolig gjennomført og klassisk/eksklusiv stil! Et samtale emne i traktene dette, tenker jeg! Jeg er super-imponert.

Stor klem fra Mona

Anonym sa...

Nydelig hus, så deilig med alt nytt :D Vil bare tipse om denne nettbutikken, mye fint til huset og stoort utvalg i lamper :) http://scandinavianbreeze.com/interior-mobler-tilbehor/belysning.html?bkl_prj=product

Marlene

K sa...

Your house is very beautiful. I guess It is becoming to be so exciting when you see things finally ready. I like your glass doors very much. And the windows are wonderful too! We have 12-grid/door glass pair doors; couldn't have wider because it takes too much space. Your house looks so classical and aesthetic - you have made excellent interior choices!

Livet på Vestergård sa...

Vilket underbart hus ni har!
Kram Kicki

ANETTESHUS sa...

Wow!!!!! Dette blir så rålekkert, Camilla! Elsker gulvene - og trappen!

KLEM KLEM
ANETTE

Decorations on my mind sa...

Hej Camilla!

Det var ett tag sedan jag hade en blogg och cirkulerade på nätet,men nu har jag börjat blogga igen och det var så roligt att komma hit och se att ditt hus står på plats! När jag var här sist var du bara på planeringsstadiet!:)

Du har samma förkärlek till glasdörrar och fönster med spröjs som jag har så du må tro att jag tycker ditt hem blir snyggt!!

Det ska bli spännande att kika in här då och då och se hur allt växer fram.

Kram/ Marie-Louise

Sang Tao - Judith sa...

Wow, så flott det blir! Drømmehus:)

Emmas hvite borg sa...

Kjempeflott hus! Håper du viser mer snart ;)
Ønsker deg en herlig søndagskveld ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Hanna sa...

Så otroligt fint.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

starsathome sa...

Flott hus,deilig og romslig!Her vil dere få det koselig altså.
Klem Karin

arrielle_p sa...

I'm a little jealous that you have a staircase. There's something about stairs that makes a place seem larger to me. Nice place you have in here. :)
real estate ph