mandag, januar 23

Litt nytt i huset

Baderomsmøbler på det lille badet er kommet opp, men det gjenstår litt montering mm..
Badekaret til det andre badet er på plass, men er ikke tilkoblet ennå

..og denne skal også opp på dette badet

Kjøkkenet er i hus, og vi regner med at det monteres i løpet av uken om alt går etter planen

Kjøkkenet med ferdiglagt gulv fra ene siden..

..og fra andre siden, med fint sollys inn vinduene!

her er endelig litt nytt i huset, her ser dere litt bilder fra kjøkken med gulvet på plass. Nå er det klart for å montere kjøkken (som kom på fredag), regner med det kommer opp i løpet av uken. Dører og baderomsmøbler er også her, så da blir det nå litt som skjer utover i uken. Så nå begynner det endelig å se litt mer ferdig ut her. Da må du ha en fortsatt fin uke :)

19 kommentarer:

PRALINER sa...

Riktigt snyggt!! Vackert badkar, ett sådant står på önskelistan! Kram

Mors værelse sa...

Så spennende...!! Det ser unektelig lekkert ut og gøy endelig å få ting litt mer på plass.
Følger med...:))

Ha en fortsatt god uke.
Hilsen Mariann

Heims lille verdenshjørne sa...

Så utrolig flott det blir:D Kan jeg spørre hvilken kjøkkenleverandør dere har valgt. Driver å sender prisforespørsel til alle jeg finner som har slike kjøkken med innenforliggende fronter;)

Så gøy å følge dere i prosessen! Badene blir flotte!

Ha en fiiin dag:D

HermineH sa...

Dette ser jo bare helt nydelig ut - gleder meg til mer etterhvert som dere blir ferdig med ting:-) Hvor har du funnet de fine baderomsmøblene og kjøkkenet ditt?

Villa Ängelsbäck sa...

Vilka fina badrumsmöbler! Det börjar likna ett hem och ytskikten börjar komma på plats! Jag hoppas allt fungerar fint ock lycka till med köket! Ska bli roligt att få se :)

//Sandra

Anonym sa...

Så morro å se hva du velger. Fulgt bloggen din lenge(den første bloggen jeg fant som jeg likte, he he) IKke så flink til å legge igjen kommentarer da. Gleder meg kjempe masse til å se alt det spennende som skjer fremover!Planlegger å komme med blogg selv om kort tid, så da er det jo bare til å titte innom:)
Heidi

My Secret Rooms sa...

Härligt och roligt att se!!! :-)

Sommerlyst sa...

åå så nydelig det blir.

kan jeg spørre hvor baderomsmøblene er fra?

Feeling good by H sa...

Morsomt å se hvordan huset deres tar form. Minner meg om hvordan vi holdt på den gangen vi bygget vårt hus. Flytter dere inn før påske?

sbo sa...

sbo
sbobet

Ali sa...

Hello! I am so honored you follow my blog. Yours is quite beautiful too!

Anonym sa...

Hei Camilla
Lurte på hvilken størrelse du har på subway flisene på badet? Ser noe større ut enn vanlig, stemmer det?
Venter spent på mer!
Heidi

Välkommen Hem! sa...

Oj, så himmelens snyggt det kommer att bli!
Älskar denna stil.
Och badkaret var tjusigt! Vi har samma men svart och vitt.
Ha det fint!
Hälsn, Judita

Sang Tao - Judith sa...

Så spennende å følge med! Dette blir nok kjempebra:)

Anonym sa...

Første ganger jeg er innom denne bloggen å det var kjærlighet ved første blikk. Ny favoritt. Herlig herlig.

Camilla at home sa...

Tusen takk for alle koselige kommentarer.

Angående kjøkken og baderomsmøbler så har vi selv drevet med litt import fra Kina, skriv gjerne en mail, så kan jeg informere litt mer om hvor og hvordan vi gikk frem:)

Ja vi satser på å flytte inn før påske:)

Jeg skal sjekke hvilken størrelse flisene har når jeg er i huset neste gang, de er iallefall kjøpt på Modena, de er litt større en vanlige "subway"-fliser.¨

Heidi, ja da må du komme innom og tipse om bloggen din, så kommer jeg innom:)

PERNILLA sa...

ser ut att bli et alldeles , alldeles underbart badrum...lägger mig till som följare ...Kram från Göteborg och mig.
pernilla

Anonym sa...

Dette var jo meget lyse og fine baderomsmøbler. Likte utseendet på badet ditt og jeg:)

Anonym sa...

Nydelig bad- kan jeg spørre pent om du kan legge ut mål og modell på flisene?:)

T