onsdag, mai 26

Kjøkkenideer

All photos: House Beautiful

15 kommentarer:

ceciliegrut sa...

NYDELIGE bilder! De barsolene på bilde nr 3 kunne jeg godt ønsket meg. Har lett lenge etter noen som passer til kjøkkenet mitt. Disse er kanskje utemøbler? FINE!

Veldig fint med krukker med kjøkkenredskaper også. Venninnen min har det, med masse sølvbestikk fra bruktbutikker hun har samlet over tid. Det er så fint! Jeg må lage et blogginnlegg fra kjøkkenet hennes snart!

VINTAGE sa...

Wonderful collage!!!

VINTAGE

laura may sa...

A gorgeous selection of photos.

lm.x

Huset på øya sa...

Herlig billedcollage du har laget -> masse inspirasjon som vanlig.

riktig god lillelørdag! Vibeke :o)

Hazel sa...

These are lovely kitchen photos! So inspiring.

Kom Achterom sa...

The kitschen is beautiful.
OOh its a dream.
i wish you a verry nice week
Yolanda

Hjemmekjær sa...

Det fins jammen mye fint ja....*sukk*
Helt herlige inspirasjonsbilder!

Ness Lockyer sa...

Oh I adore these images and have them saved. just perfect Camilla!
Ness xx

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig billed collage!
Ønsker deg en fin fin kveld.

På landet vid havet sa...

Ny blogg för mig! Vilka vackra inspirerande bilder du bjuder på!
Lägger genast till dig på min blogglista!

Kikar runt lite till. =)
Trevlig kväll!
Kram Mia

Anette Willemine sa...

Herlige bilder, Camilla! Takk for inspirasjon!

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
Anette Willemine

Line fra huset på landet sa...

Så mange fine og inspirerende bilder! Herlig.
Takk :))

God klem fra Line,..og en god start på en ny uke. Det er juni faktisk! :))

DANY sa...

bellissimo gruppo di foto
Dany

Mona sa...

Heisann! Nydelige bilder som vanlig!

En AWARD ligger inne hos meg og venter på deg, håper du vil ta imot den!

Klem fra Mona

Camilla at home sa...

Takk for alle koselige kommentarer, og tusen takk for award til bloggen min Mona:)

Thanks for all kind words!